Tellija- klient, kelle tellimisel valmistatakse tõkkepuude süsteem- edasi toodang. Töövõtja – UAB "Tvora" võtab vastu kohustuse valmistada ja tarnida toote Tellijale.
1. Tellimuse kirjeldus ja tingimused.
1.1. Tellimuse spetsifikatsioon ja kirjeldus esitatakse individuaalses pakkumises, mille valmistab ette Tellijale Töövõtja. Töövõtja kohustub valmistama ja tarnima Tellijale toote vastavalt esitatud individuaalsele hinnapakkumisele märgitud tähtajaks ja pakkumisel esitatud hinnaga.
1.2. Tellija kinnitab pakkumise, millega tunnistab, et on tutvunud tellimuse spetsifikatsiooniga ja kõikide tingimustega, mille on talle esitanud Töövõtja interneti kodulehe kaudu. Sellest lähtuvalt valmistatakse toode individuaalse lähenemise (mõõdud, erisoovid, tarne tingimused ja paigaldamine) põhimõttel ja ei kuulu tagastamisele Töövõtjale.
1.3.Toote valmistamise tähtajad on fikseeritud Toote pakkumuses. Osaline ettemaks on kinnituseks , et Tellija on tutvunud ja nõus Toote valmistamise tingimuste- ja hinnaga. Sellest hetkest algab ka Toote valmistamise tähtaja arvestus.
1.4.Tellija on kohustatud tasuma kogu toote maksumuse enne kui Toode väljastatakse laost Tellijale (Liepkalnio 110, Vilnius 02121) või toode tarnitakse Tellijale vastavalt kokku lepitud aadressil (see on tä iendavalt tellitav teenus), kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kuupäevast, mil teatatakse piirdeaia varustuse tootmise lõpetamisest ja valmisolekust selle kättesaamiseks.
1.5.Kõik õigused toote peale lähevad üle Töövõtjalt Tellijale alles pärast täieliku toote eest tasumist. Enne seda on kõik õigused toote peale Töövõtjal.
1.6.Maksed sooritatakse ainult pangaülekandega ning ainult firma arveldusarvele.
2. Töövõtja kohustused
2.1. Tähtaegselt ja kokku lepitud hinna eest valmistada hinnapakkumises esitatud spetsifikatsiooniga toode ja toote lisad.
2.2. Tarnida toode kokkulepitud aadressil (kui on selles poolte vahel kokku lepitud). Toote mahalaadimine ei kuulu toote valmistaja kohustustesse kui poolte vahel pole kokku lepitud teisiti.
2.3.Toode loetakse üle antud Tellijale pärast seda kui on olemas allkirjastatud kinnitus saatelehes või muus üleandmise dokumendis. Tellija peab põhjalikult üle kontrollima tellitud toote kvaliteedi ja kõik tarnitavad lisad. Puuduste avastamisel peab koheselt fikseerima need kirjalikult allkirjastatavatel dokumentidel või saatelehel. Selliste märgete puudumisel loetakse toode üleantuks ja ilma kvaliteedi pretensioonideta valmistajale.
2.4.Toote valmistaja ei vastuta toote kvaliteedi riknemise eest kui Tellija või kolmas isik kasutab toodet valesti või rikub toote kasutamise juhendit, mille tõttu kannatab toote kvaliteet.
2.5. Töövõtja on nõus tasuta ladustama valmistatud Toote kuni 14 päeva, toote valmimise ja Tellijale sellest teavitamise ajast. Klientidele, kes ei vii tähtaegselt tellitud toote laost välja rakendatakse ladustamise maksu, mis võrdub 2,0 EUR ilma käibemaksuta ühe aiamooduli (120 X 80cm) ladustamise eest ööpäevas.
3.Garantii
3.1. Toodete peale kehtestatakse garantii 24 kuud alates toote üleandmisest varjatud defektidele, mis katab vahetatavate detailide ja töö maksumuse.
3.2.1. Garantii ei kehti kui: toote kvaliteedi riknemine toimus Tellija või kolmanda isiku poolt. Toodet kasutati valel otstarbel või valesti või ei jälgitud kasutamise juhendit.
3.2.2. Kvaliteedi riknemine toimus erakorralise olukorra tõttu (force majeure). Värvi muudatused betoonitoodetel ja nende detailidel toimusid atmosfääri toime tõttu ja ei ole varjatud defektid.
3.2.3 Defektid tekkisid Toote ebaõigest ladustamisest. Seadmete mahalaadimisel ja Toote välitingimustes hoidmisel tuleb eemaldada kaitsev PP pakkekile. PP kaitsekilesse pakendatud Tooteid ei tohi hoida õues ja otsese päikesevalguse käes.
4.Vastutus, üldised nõuded
4.1. Tellija peab kõrvama kulutused Töövõtjale ja maksma trahvi kokkuleppe rikkumise eest, kui tellimus peatatakse või annuleeritakse ühepoolselt, Tellija initsiatiivil, peale tellimuse kinnitamist. Trahvi summa võrdub ettemaksuks tasutud summaga, mis on fikseeritud tellimuses. Kahjusumma võrdub faktiliselt tehtud kulutustega, kuid mitte vähem, kui 40% tellimuse üldsummast.
4.2. Tellija maksab Töövõtjale viivist 0,02% tellimuse üldsummast iga viivitatud päeva eest kui tellimuse eest ei maksta õigeaegselt.
4.3. Töövõtja maksab Tellijale 0,02% viivist iga tööpäeva kohta, kui ei ole õigeaegselt tellimuse ära tootnud.
4.4. Force Majeure. Töövõtja ei vastuta tellija ees osalise või täieliku leppe mittetäitmise eest erakorralises situatsioonis, mis ei ole sõltuv töövõtjast. Kui töövõtja ei ole suuteline täitma tellimust, siis ta kohustub 15 päeva jooksul kirjalikult teavitama Tellijat ja maksma trahvi, mis on märgitud p.4.3
4.5.Töövõtja ei tohi avaldada Tellija kohta konfidentsiaalset kommerts- ja finantsinfot kirjalikult , suuliselt või ükskõik mis moel kolmandatele isikutele.
4.6. Täiendused ja muudatused on kehtivad ainult osapoolte kirjalikul kokkuleppel ja vaidlustatavad punktid, mis ei olnud kokku lepitud tõlgendatakse vastavalt Leedu Vabariigi seadusandlusele. Tellija ja Täitja vahel tekkinud vaidlused, kui neid ei ole läbirääkimiste teel lahendatud, lahendatakse Leedu Vabariigi kohtutes Vilniuses (kui Tellija on füüsilisest isikust tarbija, siis lahendatakse vaidlused Tellija elukohajärgses Eesti Vabariigi kohtus).
4.7.Kogu kirjavahetus ja tellimused Töövõtja ja Tellija vahel loetakse õiguspäevaks kui nad on teostatud kirjalikult kas elektronposti või posti teel. Osapooled, nii Tellija kui ka Töövõtja tunnistavad, et kooskõlastused ja tellimuse tellimine interneti kaudu elektrooniliselt omavad samasugust juriidilist jõudu kui nad on saadetud Tellija või Töövõtja elektronaadressilt ja nende rekvisiitidega.